HTML

VálasztóPolgár

Friss topikok

  • tisztakéz: Aki csal bűnhődjön!!!! (2012.05.05. 20:22) Én is, én is!
  • Ireum: Megint megfizetjük az árát! (2012.05.01. 20:17) Állam, adók
  • pirosfüllbevaló: Jó összefoglaló. Tanulságként még hiányolom, hogy az ellenzékl mennyire nem tudott még ebből sem p... (2012.04.06. 10:49) Egykor doktor Schmitt Pál története és tanulsága
  • kzoltana: Kósa Lajost meg „doktor”-nak titulálják hivatalos helyeken is, pedig még egyetemi végzettsége sinc... (2012.03.28. 13:09) Most kezdődik

Pilot

2011.09.21. 22:14 VálasztóPolgár

Választópolgár vagyok. Nem vagyok politológus, sem szociológus, sem közgazdász vagy elemző, de még újságíró sem. Politikus meg pláne nem. Vagyis mondhatom, hogy nem kenyerem a politika. Egyszerű polgár, mondhatni átlagember vagyok. Úgy hozta viszont a sors, hogy egy demokratikus országban élek, és négyévente egyszerű polgárból Választópolgárrá avanzsálok. Legalábbis így érzem magam, amikor a kampányban pártok, jelöltek és önjelöltek a kegyeimért (=szavazatomért) versengenek. Pedig ez nincs így. Nemcsak négyévente lesz ugyanis a polgárból választópolgár.

Maistre (és nem Széchenyi) azt mondta, hogy minden nemzetnek olyan kormánya van, amilyet megérdemel. Két választás között is választópolgár vagyok. Azt gondolom, hogy aki felelős döntést szeretne hozni, annak két választás között is követnie kell a közéletet, gondolkodnia kell, véleményt kell formálnia. Egy-egy ilyen gondolatot szeretnék megosztani nyilvánosan. Mivel nem vagyok újságíró, szerencsére nem kell minden napi történésből ügyet gyártanom, szabadon válogathatok az engem érdeklő témák között. Szeretek értelmesen vitatkozni, és szeretem megérteni azokat, akikkel nem értek egyet. Erre hívok mindenkit, akinek kedve van hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény politika közélet választás vita kormány gondolatok felelősség pártok

A bejegyzés trackback címe:

https://valasztopolgar.blog.hu/api/trackback/id/tr583244595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása